Posle propalog game eksperimenta u Africi Ubisoft vraća svoju popularnu pucačinu na domaći teren.
Far Cry 3 izgleda kao savršena otvorena tropska pucačina: plavo more, skoro beli pesak, zeleni predeli koji oduzimaju dah, totalno ludi likovi i tona izbora za igrače.
Iako je dosta toga ostalo isto, Ubisoft uvodi značajne inovacije. Far Cry 3 protagonistu suočava sa opasno ludim protivnicima. Svakome fali po neka daska u glavi i svako je lud na svoj način. Dovoljno je samo pogledati E3 trailer sa briljantno-jezivim monologom Vaasa, koji je praktično postao zaštitni znak ove igre.
Vaas je jedan od ključnih ljudi na ostrvu. On je sociopata koji sve više gubi razum i uživa u tome. Njega se plaše mnogi stanovnici ostrva, koliko god ludi bili. On, takođe, poseduje izvesnu harizmu koja uspeva da ga održi na vrhu.

Nisu samo likovi bolje napisani. Više se mislilio i na priču. Gameplay je sada raznovrsniji. Far Cry 3 kombinuje sandbox pristup sa linearnim skriptovanim sekvencama. Sabira li Ubisoft babe i žabe? Ne baš.
Developeri su, čini se, razvili perfektnu formulu. Problem otvorenih igara je čest nedostatak sinematskog iskustva. Dok je svet imerzivan, vezivanje za likove ume da bude otežano, u velikom otvorenom svetu.
S’ druge strane, igrači se više vezuju za likove i priču, ali manje za svet, kada je igra linearna. Far Cry 3 kombinuje ova dva pristupa. iako je igra većim delom veoma otvorena, nudeći različite tačke pristupa za svaku misiju i više načina da se ona kompletira, postoje deonice koje su urađene u modernom Call of Duty fazonu.
Potrebno je da ukradete nešto važno iz baze protvnika? Možete doplivati i šunjati se. Ako više cenite akciju, “zakucajte” na glavnu kapiju. Radije bi očistili okruženje iz daljine? Dobar snajper omogućava da pucate iz velike daljine, fino ušuškani na obližnjem brdu.
Ne dopadaju vam se ovakvi klasični gameplay stilovi? Budite kreativni. Možete postaviti C4 na džip i poslati ga k’o naručen u sled baze. Eksplozija će se pobrinuti za većinu protivnika.

Far Cry 3 nudi puno načina da kompletirate svaki zadatak. Teoretski, ponekad je moguće da zaobićete veđi deo protivnika, ako, na primer, koristite paraglajder. Igra nudi tonu vozila.
Zato je igranje Far Cry 3 pravo uživanje. Igra je jednostavna i prelepa, veoma dobro napisana i raznovrsna: puna likova, lokacija, misija, skrivenih mesta... Bilo da ste hard-core gamer ili casual igrač, uz nju ćete provoditi dosta vremena - pogotovo što je vrednost ponovnog prelaženja ogromna.
Far Cry 3 možete da igrate na toliko različitih načina da on ne može brzo dosaditi ako volite pucačine.
Međutim, kada je priča važna ili misija drugačije napisana, vaše iskustvo igranja podsećaće više na Call of Duty - sa atraktivnim eksplozijama, last minute hvatanjem za ivicu stene i sl.
Svet je veliki i nudi dosta lokacija za istraživanje. Ostrvo je bilo važno u drugom svetskom ratu, što ćete zaključiti na osnovu stvari koje nalazite. Takođe, vidljivi su i tragovi industrijalizacije. Zapad je ovde došao da vadi resurse. Iscrpeo je ostrvo za kratko vreme i sada postoje propala postrojenja gde ćete se dosta zabaviti...
U ovoj igri ne želi svako da vas ubije. Postoje sela i naselja sa nativnim stanovništvom. Tu možete da popijete piće, igrate karte, porazgovarate i dobijete druge misije. Ostrvo je živo, okruženje se aktivno menja, zavisno od igračevih reakcija. Kada očistite neku lokaciju od neprijatelja, oni se tu neće vratiti. Stanovništvo može da je naseli.
Protagonist ima posla sa svakavim frikovima. Vaas je samo jedan od njih. Ubisoft je predstavio i Dr Earnhardta. Čovek je lud na sasvim drugačiji način.

ada ga budete pronašli u kolibi za gajenje biljaka ovaj doktor će vam ubrizgati nešto od čega bi trebali da se osećate bolje. Za uzvrat, poslaće vas na misiju pribavljanja pečuraka.
Pečurke koje su ovom ludom doktoru potrebne (pitamo se u koje svrhe...) nalaze se u pećini čiji je jedini ulaz ispod vode. Posle plivanja, doživećete i avanturističko platformisanje, dok ne pronađete pravi put.
Kada budete u pećini shvatićete da već dugo niste ispalili ni metak. Ipak, misija nije bez svojih izazova.
Misteriozna supstanca u vašem organizmu je proradila. Odjednom, pećina postaje “živa”. Iz stenovitih zidova izrasta bogata flora, koju inače viđate na površini. Najbolesnije od svega je što ćete usred pećine videti doktorovu kolibu.
Očigledno, halucinirate. Kako joj se približavate, tako se ona udaljava. Kada konačno pronađete proklete pečurke i nekako izađete iz pećine shvatićete da ste ušli preko dana, a da je sada duboka noć. Do kraja misije nećete ispaliti ni metak.
Pitanje je koliko su “stanovnici” ostrva bili ludi pre nego što su stigli na ostrvo.
Glavni razlog zbog koga se protagonist Jason Brody zadržava na ostrvu je činjenica da su njegovi prijatelji sa broda zarobljeni od strane psihopata. Dok pokušava da ih spasi, Brody, takođe, počinje da ludi.
Kada je stigao na Ostrvo on nije bio istetoviran. Kasnije tokom igre, u Ubisoftovoj demo verziji, Brody ima tetovaže. Čini se da njegovo telo govori priču o njegovom padu u ludilo.
Postavlja se pitanje, ako se zadrži dovoljno dugo, šta će se sa Brodijem desiti i kako će to uticati na igračko iskustvo. Na ovaj način, Ubisoft podiže ulog sa svakom misijom, čineći Far Cry 3 sve napetijom igrom.

Ubisoft obećava da će Far Cry 3 biti prepun raznovrsnih iznenađenja. Developeri su spremili tonu sadržaja.
Far Cry 3 dolazi i sa sistemom veština. Nove sposobnosti kupuju se poenima koje zarađujete dok igrate. Ubisoft nije spreman da podeli puno detalja na ovu temu, ali neki od početnih sposobnosti odnose se na bacanje noževa, double takedown protivnka i sl.
Far Cry 3 će se pojaviti u prodaji na PC-u krajem novembra. PC zahtevnost:MINIMALNA KONFIGURACIJAProcesor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700, 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ ili bolji
RAM: 4 GB
Grafička Kartica: 512 MB sa podrškom za DirectX 9.0 i Shader Model 4.0 ili bolje
PREPORUČENA KONFIGURACIJAProcesor: Intel Core i3-530, AMD Phenom II X2 565 ili bolji
RAM: 6 GB
Grafička Kartica: 1024 MB sa podrškom za DirectX 11 i Shader Model 4.0 ili bolje
KONFIGURACIJA ZA NAJBOLJU GRAFIKUProcesor: Intel Core i7-2600K, AMD FX-4150 ili bolji
RAM: 8 GB
Grafička Kartica: 1024 MB sa podrškom za DirectX 11 i Shader Model 4.0 ili bolje
Podržane grafičke:
ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 serije
Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 serije
izvor:
http://www.gameinfusion.net