Ubisoft očigledno zna šta fanovi Assassins Creed igara žele da vide. U poslednjem delu trilogije o Eciju, igri Assassin’s Creed Revelations, pratićemo priču trojice glavnih likova. Dezmond će iz animusa postmatrati Ecija, koji će, povremeno, preživljavati najvažnije momente iz života Altaira.
Tamo gde je sve počelo
Assassins Creed Revelations vraća igrače na istok. Sem Konstantinopolisa, Ecio će posetiti i Masyaf, još na početku igre. Tamo je, kako se dalje ispostavlja, Altair sakrio moćan artifakt u tvrđavi. Međutim, ključevi su u negde u Konstantinopolisu. Oni su, u stvari, relikti drevne civilizacije, o kojoj se još uvek malo zna, sposobni da “snime” život njihovog nosioca. Ecio, na taj način, dobija mogućnost da doživi najvažnija sećanja iz Altairovog života.
Istanbul se, u igri, sastoji iz četiri distrikta: Constantin, Beyazid, Imperial i Galata. Biće dostupna i Cappadocia, a značaj deo te regije pokriva podzemni grad nastaljen Templarima.
Priča se odigrava i u našem vremenu. Dezmond je pristupio Crnoj sobi Animusa, gde pokušava da rekonstruište svoju defragmentovanu podsvest. Dok to ne uradi, on je u komi.
Gameplay
Najvažnija novina je hookblade - kuka koju Ecio koristi za brzi transport putem povezanih kablova između kula koje je osvojio. Naravno, Assassin’s Creed ne bi bio ono što jeste da kuka istovremeno nije i smrtonosno sečivo, idealno za iznenadne napade.
Eagle Vision je sada Eagle Sense. Novi način gledanja na okruženje donosi bitan strateški element. Igrači će imati uvid u liniju kretanja mete i stražara, što utiče na planiranje asasinacije, na pronalaženje mesta za zasedu i sl.
Kule Assassin’s Dens biće ekvivalent Borđinih tornjeva iz Brotherhood-a. Te zgrade, na početku igre, kontrolišu Templari. Kada Ecio preuzme kontrolu on dobija mogućnost povezivanja kablova radi bržeg transporta, putem svoje nove igračke. Novina je mogućnost Templara da osvoje nazad svoje zgrade, a ako je Ecio daleko, igrači mogu da pošalju saborce da brane denove.
Multiplayer
Svi modovi iz igre Assassin’s Creed Brotherhood trebali bi da budu prisutni i ovde, ali su unapređeni novim funkcijama, likovima i lokacijama. Nivo personalizacije biće veći, a najavljena je i mogućnost kreiranja gildi, kao i sopstvenog grba. Ubisoft je najavio i priču, koja bi trebala da prati multplayer iskustvo.
Igračima, kao članovima Absterga, otkrivaće se sve više informacija o ovoj templarskoj kompaniji, kako napreduju kroz rankove. Najavljeni su i novi multplayer modovima, a neki od njih su orijentisani ka zadacima i priči. Glavni likovi u multiplayer-u biće Vanguard, pripadnica Kozaka iz Odese; Guardian, rođak otomanskog sultana; Bombardier, pripadnik Quizilbash-a, grupe anti-otomanskih pobunjenika; te Sentinel, templar koji je bio hašašin.
Glavni likovi
Sa Ecijom smo od početka njegovog života. Sada on ima 52 godine i rešen je da razotkrije misteriju svojih predaka, kao i da sazna više o misterioznom susretu sa Minevrom, kada je poslužio kao sredstvo za komunikaciju sa Dezmondom. Ecio je sada veliki majstor reda Hašašina, ali sa krizom identiteta. On počinje da sumnja u svoju svrhu i da se pita da li je on samo marioneta neke priče mnogo veće od njega samog. Da bi pronašao svoj put i mir on prati stope svog pretka, legendarnog Altaira.
Altaïr Ibn-La’Ahad je sin oca muslimana arapina i majke hrišćanke iz Italije. Njegov životni put odveo ga je do susreta sa neverovano moćnim artefaktom, “Jabukom” ili “Delom Edena”, za koju se veruje da je to ona biblijska jabuka sa Drveta znanja. Altair je, na kraju prvog dela igre, svedok efekta ovog moćnog artefakta, kada Al Mualim ostvaruje kontrolu nad stanovnicima sela oko Masyaf-a. Upravo je to efekat koji Templari danas žele da ostvare na globalnom nivou. Altair je svojim potomcima ostavio mapu sa lokacijama ovih drevnih oruđa moći, odgovornih za čuda u starim vremenima. Dezmond je, u drugom delu igre, imao viziju koja mu je pokazala da je Altair imao odnos sa templarkom Marijom, što je priča koja će se možda nastaviti u Revelations.