Anketa

Na cijoj ste strani

tormcloak
9 (33.3%)
mpire
12 (44.4%)
eutralan
6 (22.2%)

Ukupno glasova: 26

Autor Tema: The Elder Scrolls V Skyrim  (Pročitano 50083 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

4evra

  • Nerazzurro
  • Legenda foruma
  • *****
  • Poruke: 10025
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #105 poslato: 22. novembar 2011, 00:28:49 »
meni jedan od onih prvih kvestova stoji,ne moze da se otkaci.
Onaj kad trebam praviti nesto od leathera u riverwoodu.
Znaci visio sam na onoj kozi i izvukao stripse,i onda tamo pored pravio sve sto mogu od leathera i nece da se zavrsi quest.
Jedino ako ne treba da nabijem veci skill za leather pa da dobijem nove stvari da pravim?
It will be born here, at the Orologio restaurant,meeting place of artists and it will be always a team of great talent.On this splendid night it's colours will be given:The black and the blue with a golden background of the stars. It will be called Internazionale,because we are brothers of the world
 

gale91

  • Joey Tribbiani
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 3868
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #106 poslato: 22. novembar 2011, 01:22:39 »
ma oce sig ,ja ne znam tacno na sta mislis ,osim ako ne mislis na ono kad ti onaj kovac da par zadataka,tipa napravi slem i to,...moze da se zavrsi sigurno,ali obrati paznju imas 4 vrste onih sprava,pogledaj dobro sta ti trazi.
-__-
 

P.A.I.N

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 1493
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #107 poslato: 22. novembar 2011, 11:50:35 »
Ja zavrsavam trenutno quest za winterhold colege,posle cu broterhood verovatno,a kako da se opredelim za legiju ili severnjake???Jel to tokom main qesta,posto ga nisam mnogo presao,malo vise od greybredensa...Obicno ne volim da igram side questove u rpg ali u Skyrimu samo jurim side qestove,pa cu posle malo main,pa opet side...
"When you play the game of thrones,you win or you die!"
[/B][/FONT][/SIZE][/COLOR]
 

4evra

  • Nerazzurro
  • Legenda foruma
  • *****
  • Poruke: 10025
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #108 poslato: 22. novembar 2011, 12:48:45 »
Severnjaci nisu deo main questa.
Imas u windhelmu tvrdjavu gde bude Uther,tamo s njim pricas i postanes stormcloak
It will be born here, at the Orologio restaurant,meeting place of artists and it will be always a team of great talent.On this splendid night it's colours will be given:The black and the blue with a golden background of the stars. It will be called Internazionale,because we are brothers of the world
 

Darcoolio

  • Diskriminator foruma
  • Administrator
  • *****
  • Poruke: 26478
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #109 poslato: 29. novembar 2011, 13:41:02 »


Posebna ponuda za članove foruma za MTS i Supernovu.
Poruka u inbox za ponudu ili klik na baner za više informacija.
 
Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: nattydread

4evra

  • Nerazzurro
  • Legenda foruma
  • *****
  • Poruke: 10025
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #110 poslato: 29. novembar 2011, 15:38:00 »
Da se javim posto je proslo par dana a niko nije nahvalio igru :)
Neko rece 11 sati gameplaya.Ko RPG igra samo da proleti kroz main quest,bolje da ga i ne igra :)

Pa neverovatno.Malo posle greybearda sam s main questom,al' sa ovima sa strane sam bio svugde.Gejmplej se meri u danima,ne satima.
I jos uvek imam 3,4 grada i pola mape skoro neotkriveno.Ludo.
Malo me **** licnost lika,pomogao sam onim divljacima da se oslobode severnjaka u onom kamenom gradu,a istovremeno pomazem severnjacima da pobiju legiju.Al' et :)
Ima lepih zagonetki,zanimljivih stvari poput kad dobijes pismo da te neko zove za nesto sto si ranije radio.
Onda tipa lutam tamo negde po sumama trazim zmaja,i dodje neki strazar i oce da hapsi.I ja odgovorim u stilu "Ja nemam kad da se s tobom bijem ovde oko toga.Imas li ti?",i on odgovori da je nagrada ionako mala pa me pusti :D
Jednom u silitudeu izlazim iz one plave palate,kad mrtav zmaj pade direkt na mene,taman da ga lootam.
Nisam hteo herbalizam i alkemi,rekoh smor,i vidim da mozes da proubavas sastojak da vidis sta radi.Sad jedem sta god pokupim :)
It will be born here, at the Orologio restaurant,meeting place of artists and it will be always a team of great talent.On this splendid night it's colours will be given:The black and the blue with a golden background of the stars. It will be called Internazionale,because we are brothers of the world
 
Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: Darcoolio, Фантом, Fatal1ty, witchfighter, Hell, Red Devil, nattydread

nattydread

  • Top player
  • ****
  • Poruke: 393
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #111 poslato: 1. decembar 2011, 08:27:38 »
evo malo fotki sa dosadasnjeg putovanja:
(na modovanom skyrimu, u photohsopu samo kropovane i izbacio sam kompas) ;)

 


« Poslednja izmena: 1. decembar 2011, 08:33:44 od strane nattydread »
 
Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: Fatal1ty, gale91, 4evra

ПЛЕЈБоЈ

  • Cléo
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 2062
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #112 poslato: 1. decembar 2011, 09:30:32 »
Ja sam imao ko 65h igranja kad sam presao main quest, a nisam sve side questove odradio.
"Moj novi komp ima graficku od 1350mb odnosno 1.3gb. Nisam za djabe davao 400e i to za polovan komp! Inace marke je Intel! "
 

gale91

  • Joey Tribbiani
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 3868
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #113 poslato: 1. decembar 2011, 12:18:04 »
@nattydread ajde kazi koje modove si koristio i kako se tacno raspakuju oni svi govore nesto u steamfolder,al toga mi nema,prije za morrowind i oblivion sam to lagano radio....
inace level sam 30
-__-
 

4evra

  • Nerazzurro
  • Legenda foruma
  • *****
  • Poruke: 10025
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #114 poslato: 1. decembar 2011, 13:07:16 »
Kud bez kompasa :)
Ja sam 24,vec 2 lvla odgadjam nabavljanje staffa od Magnusa,odem kod onog lika da se bijem,2x me spici munjom i kraj :)
Al' kad sam mejdz,sve sam dao na magicku,jos imam onaj blessing da mi se mana brze regenerise ali pri tom duplo vise mi spelovi odbijaju hpa.
Pa cu sad laganini da nabijam archery i nadjem dobrog pratioca da mi bude tenk.Al' to polako,tek sam usao u lopovski guild,pa da malo cepam tamo :)
It will be born here, at the Orologio restaurant,meeting place of artists and it will be always a team of great talent.On this splendid night it's colours will be given:The black and the blue with a golden background of the stars. It will be called Internazionale,because we are brothers of the world
 

P.A.I.N

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 1493
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #115 poslato: 1. decembar 2011, 19:20:15 »
Ja sam ga strelama cepao jedno 10 minuta sve iskusno popnes se na najvise mesto i krijes se iza stubova ako je na mosticu,ako je skroz dole onda ne moze te zakaci munjama ako cucis i samo cepas,sacuvas na pola za svaki slucaj da ti se ne popne slucajno,tako sam ga ja sabio,potrosi mi pola strela,tad sam bio level 14 msm,sad sam 24 sabio bi ga lakse mnogo...
"When you play the game of thrones,you win or you die!"
[/B][/FONT][/SIZE][/COLOR]
 

nattydread

  • Top player
  • ****
  • Poruke: 393
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #116 poslato: 1. decembar 2011, 23:31:51 »
Ma ne igram bez kompasa nisam luud, mislim igrao bi da ima neki normalan journal kao u Morrowind-u, samo sam ga u photoshopu uklonio sa magicnom alatkom (content aware fill).

@gale91
..samo za nvidia korisnike, jbg, nesto ce raditi i na ati/amd al' ne mogu da garantujem..
Bekapuj sejvove za pocetak, sa svaki slucaj ;)
Prvo treba da dozvolis da igra koristi vise od 2gb ram-a (ako imas vise, ako ne onda preskoci na sl), skini Large Address Aware i isprati ovaj basic mode (3 koraka);

Instaliraj Nvidia Inspector kao i najnoviji driver (285.79 beta!!!), pokreni nv inspector i idi na ikonicu pored driver version, pod profiles izaberi Elder Scrolls 5: Skyrim, pod Ambient Occlusion compatibility stavi Fallout 3, pod Anisotropic filtering mode stavi User-defined / off i odma ispod Anisotropic filtering setting 16x, skroluj dole do Ambient Occlusion setting izaberi nesto od 3 mogucnosti (ako imas jacu kartu "odvrni" na High), odma ispod Ambient Occlusion usage Enabled i idi na Apply changes (gornji desni ugao);
evo primer kol'ko znaci AO

Skini FXAA Post Process Injector i odpakuj ga tamo gde je TESV.exe, otvori u notepad-u injFX_Settings.h obrisi sve i paste-uj:
Spoiler/*======================================================================================
                             "USER" ADJUSTABLE SETTINGS
======================================================================================*/

// TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments
// These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results

/*------------------------------------------------------------------------------
                        FILTER SELECTION
------------------------------------------------------------------------------*/
// Comment to deactivate an effect.
// Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP
#define USE_ANTI_ALIASING
#define USE_PRE_SHARPEN
#define USE_BLOOM
//#define USE_TECHNICOLOR
#define USE_TONEMAP
//#define USE_SEPIA
#define USE_VIGNETTE
#define USE_POST_SHARPEN
//#define USE_FINAL_LIMITER


/*------------------------------------------------------------------------------
                        FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.0;  // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0; // Lower the value for more smoothing


/*------------------------------------------------------------------------------
                        PRE_SHARPEN
------------------------------------------------------------------------------*/
//For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power
bool highQualitySharpen = 1; //0 = Disable  | 1 = Enable

// Set values to calculate the amount of  AA produced blur to consider for the sharpening pass
#define Average 0.5
#define CoefBlur 2

// Set values of the sharpening amount
#define SharpenEdge 0.2
#define Sharpen_val0 1.5


/*------------------------------------------------------------------------------
                        BLOOM
------------------------------------------------------------------------------*/
// Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high!  4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp
#define NUM_SAMPLES2 4 // Must be set with a value dividable by 2
float BloomPreset = 5; // Disabled = 0 (Valid Preset Values = 1 to 9) Preset value 1 to 9 takes control over the next 3 settings.
float BloomThreshold = 1; // The min. level at which the effect starts (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)
float BloomWidth = 2; // Sets the width of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)
float BloomPower = 2; // The power of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)


/*------------------------------------------------------------------------------
                        TECHNICOLOR
------------------------------------------------------------------------------*/
#define TechniAmount 0.10 // 1.00 = Max
#define TechniPower 5.5 // lower values = whitening

// lower values = stronger channel
#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max


/*------------------------------------------------------------------------------
                        TONEMAP
------------------------------------------------------------------------------*/
#define Gamma 0.82
#define Exposure -0.30
#define Saturation 0.30 // use negative values for less saturation.
#define BlueShift 0.00 // Higher = more blue in image.
#define Bleach 0.00 // Bleach bypass, higher = stronger effect
#define Defog 0.000 // Strength of Lens Colors.
#define FogColor float4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0) //Lens-style color filters for Blue, Red, Yellow, White.


/*------------------------------------------------------------------------------
                        SEPIA
------------------------------------------------------------------------------*/
#define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!)
#define SepiaPower 0.0 // 1.00 = Max


/*------------------------------------------------------------------------------
                        VIGNETTE
------------------------------------------------------------------------------*/
// Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame
#define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) // Center of screen for effect.
#define VignetteRadius 2.00 // lower values = stronger radial effect from center
#define VignetteAmount -2.0 // Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White.


/*------------------------------------------------------------------------------
                        POST_SHARPEN
------------------------------------------------------------------------------*/
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.00;


/*------------------------------------------------------------------------------
                        FINAL_LIMITER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting
int LimiterStrenght = 1.000;

to je moj licni tweak za Post Process Injector ako ti se ne svidja (previse sharpening-a, previse bleda slika...) edituj injFX_Settings.h sam, nije tesko a imas i na Skyrim Nexsus-u vec brdo custom setup-a za ovaj mod;

Takodje mozes da editujes SkyrimPrefs.ini u My Documents/My Games/Skyrim/ a sta i kako to ostavljam tebi da iskopas samo napravi bekap fajla pre nego sto pocnes da se zezas, za pocetak recimo promeni iShadowMapResolution=4096, bTreesReceiveShadows=1 i bDrawLandShadows=1, ..mozes da odredis dokle se trava/drvece iscrtavaju i sl...

Idi na Skyrim Nexsus i skidaj sta ti se svidi, ima genijalnih modova, sve ih "trpas" u Skyrim/Data folder a neke treba da ukljucis preko Skyrim Launcher-a, uglavnom citaj uputstva. Ja sam recimo juce nabacio Nightingale Prime re-texture oklopa i planiram da skinem "veci skok" mod za mog Khajiit-a s'obzirom da su izbacili Acrobatics/Athletics skill. Koliko su samo stvari izbacili od Morrowinda to je strasno!
« Poslednja izmena: 2. decembar 2011, 03:06:17 od strane nattydread »
 
Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: gale91

gale91

  • Joey Tribbiani
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 3868
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #117 poslato: 2. decembar 2011, 01:14:13 »
haha brate ti si lud jbt,..hvala na sjajnom postu, i meni nedostaje acrobatics pogotovo.grafa mi je 5700ati 1gb.
-__-
 

nattydread

  • Top player
  • ****
  • Poruke: 393
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #118 poslato: 2. decembar 2011, 03:07:45 »
e jbg :D
onda preskoci ovo za ambient occlusion, steta..
 

gale91

  • Joey Tribbiani
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 3868
    • Pogledaj profil
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odgovor #119 poslato: 2. decembar 2011, 16:47:07 »
POPEO SAm kovacing -_- iliti smithing do 94,...
mnogo je *****ano sad sam kujem armor,ostalo mi je da otkljucam jos zmajev oklop,...i sto je najjace napravio sam ebony armor,nekako mi ipak jace da imam heavy.i sad armor rating mu je 64 tipa ,i kosta 1500 i onda uz jedan dodatak ono da  ga pojacas skocio mi na 102 rating samo oklopa ,u zagradi  legendary
-__-